top of page
terms.jpg

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΓΟΑΜ)

Όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται από την Hellenic Green Courier, διέπονται από τους παρακάτω όρους.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

 

Η Hellenic Green Courier (Επιχείρηση) κάτοχος Γενικής Άδειας Ταχυμεταφορών από την ΕΕΤΤ, αναλαμβάνει την μεταφορά φακέλων και αντικειμένων για λογαριασμό των εντολέων της σύμφωνα με τους παρακάτω γενικούς όρους, τους οποίους θεωρεί ότι ο χρήστης  (αποστολέας ή παραλήπτης) έχει διαβάσει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα.

  1. Για κάθε αποστολή που αναλαμβάνει η Επιχείρηση συμπληρώνεται Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς (ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ.), πάνω στο οποίο αναγράφονται αφενός η επωνυμία της Επιχείρησης, ο ΑΦΜ, η διεύθυνσή της και έχει την σήμανση ΕΕΤΤ και αφετέρου τα στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη, δηλαδή επωνυμία, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και τυχόν άλλα στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της μεταφοράς του αντικειμένου.

  2. Η Επιχείρηση έχει την δυνατότητα, αλλά όχι την υποχρέωση,  να ζητήσει τον έλεγχο του περιεχομένου του φακέλου/δέματος ώστε να διαπιστωθεί ότι δεν είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία ή παράνομο, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις.

  3. Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον αποστολέα έως δύο επίσημα έγγραφα ταυτοποίησης προσώπου (όπως ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, στρατιωτική ταυτότητα, άδεια παραμονής).

  4. Η Επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να πρέπει να αρνηθεί την αποστολή του αντικειμένου σε περίπτωση που κρίνει ότι αυτό είναι επικίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια και να ενημερώσει ανάλογα τις αρμόδιες αρχές συμπεριλαμβανομένης και της Ε.Ε.Τ.Τ..

  5. Η Επιχείρηση έχει την υποχρέωση επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στη διεύθυνση του παραλήπτη στον ίδιο ή σε σύνοικο πρόσωπο, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη.

  6. Η Επιχείρηση οφείλει να καταγράφει στο ΣΥ.ΔΕ.Τ.Α. ενδεχόμενες απαιτήσεις του αποστολέα για ειδικούς τρόπους επίδοσης (όπως ενδεικτικά η αυθημερόν επίδοση ή η επίδοση σε διάστημα συγκεκριμένων ωρών ή η επίδοση σε μη εργάσιμη ημέρα).

  7. Ο χρήστης έχει ενημερωθεί από τον επίσημο τιμοκατάλογο ή από εκπρόσωπο της Επιχείρησης σχετικά με τις χρεώσεις που ισχύουν για τις υπηρεσίες που έχει επιλέξει.

  8. Ο χρήστης έχει ενημερωθεί ότι οι χρεώσεις βάση του βάρους του αντικειμένου γίνονται ή με το πραγματικό βάρος του είτε με το αντίστοιχο ογκομετρικό (Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος/5000). Η χρέωση γίνεται επί της μεγαλύτερης από τις δυο τιμές.

  9. Ο χρήστης δηλώνει εάν το αντικείμενο είναι εύθραυστο ή εάν έχει ειδική αξία ή ειδικές απαιτήσεις μεταφοράς και η Επιχείρηση δύναται να ζητήσει την καταβολή πρόσθετων τελών.

  10. Η επιχείρηση αναλαμβάνει την ευθύνη αποζημίωσης των αντικειμένων στην περίπτωση καταστροφής ή απώλειας , μέχρι του ποσού των 50€ για φακέλους και 300€ για δέματα. Η αξία του αντικειμένου πρέπει να αποδεικνύεται από τα σχετικά κατά περίπτωση παραστατικά.

  11. Στις περιπτώσεις όπου η πραγματική αξία του αντικειμένου ξεπερνάει τα προαναφερθέντα ποσά ή συντρέχουν άλλοι λόγοι πχ. συναισθηματική αξία, ο χρήστης οφείλει να ενημερώσει έγκαιρα την Επιχείρηση, η οποία θα ζητήσει την καταβολή πρόσθετων ασφαλιστικών τελών ή θα αρνηθεί την μεταφορά. Αν δεν υπάρξει η απαραίτητη ενημέρωση, η Επιχείρηση σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται στην καταβολή αποζημίωσης μεγαλύτερης από τα προαναφερθέντα ποσά.

  12. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα τηλεφωνικώς ή εγγράφως (π.χ. μέσω τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικού μηνύματος) και εντός χρονικού ορίου και διαδικασιών που ορίζονται από την επιχείρηση ταχυμεταφορών, να αλλάζει τη διεύθυνση επίδοσης του αντικειμένου, αναλαμβάνοντας τυχόν πρόσθετη χρέωση, σε περίπτωση διαφορετικής περιοχής εξυπηρέτησης, βάσει του τιμοκαταλόγου της Επιχείρησης.

  13. Ο χρήστης ενημερώνεται για τα στοιχεία επίδοσης (ημέρα και ώρα παράδοσης, ονοματεπώνυμο ατόμου που παρέλαβε κ.τ.λ. από την ιστοσελίδα της επιχείρησης ή από εκπρόσωπο της εταιρείας μετά από σχετική ερώτηση του, μέσω τηλεφώνου, email, κ.τ.λ.).

  14. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παραλάβει με επιφύλαξη το ταχυδρομικό αντικείμενο, καταγράφοντάς τους σχετικούς λόγους της επιφύλαξης στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. Ειδικώς, σε περιπτώσεις που η Επιχείρηση έχει εισάγει την ηλεκτρονική υπογραφή επιβεβαίωσης παραλαβής από τον παραλήπτη, θα πρέπει να μεριμνήσει, είτε για ηλεκτρονική καταγραφή της παραλαβής με επιφύλαξη είτε για σχετική έγγραφη μνεία παραλαβής με επιφύλαξη, ως περιγράφεται ανωτέρω, επί του έντυπου ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή/παραλήπτη που επιθυμεί να παραλάβει με επιφύλαξη, και ο υπάλληλος της Επιχείρησης να διεκπεραιώσει το σχετικό αίτημα, παρουσία του παραλήπτη. Η δήλωση επιφύλαξης μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα μιας (1) ημέρας από την παραλαβή του αντικειμένου από τον παραλήπτη.

  15. Η Επιχείρηση υποχρεούται να κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη παράδοση των αντικειμένων. Σε περίπτωση αντικειμένων για τα οποία δεν κατέστη δυνατή η επίδοσή τους στους παραλήπτες, η Επιχείρηση οφείλει τουλάχιστον: α) σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη, να προβεί σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη και επιστροφή του αντικειμένου σε χώρο της β) να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη. γ) να επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και τους έχουν δηλωθεί τα αντίστοιχα τηλέφωνα επικοινωνίας.

  16. Σε περίπτωση μη δυνατότητας επίδοσης ή άρνησης του παραλήπτη να παραλάβει το αντικείμενο, αυτό θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του.

  17.  Ανεπίδοτο θεωρείται ένα αντικείμενο για το οποίο η Επιχείρηση έχει εξαντλήσει κάθε δυνατή προσπάθεια επίδοσής του, βάσει των ανωτέρω, χωρίς αποτέλεσμα. Η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να διαφυλάσσει τα παραπάνω ανεπίδοτα αντικείμενα, αλλά δύναται να χρεώνει τους πελάτες της για τη φύλαξη τους, με χρεώσεις που πρέπει να γνωστοποιεί εκ των προτέρων σε αυτούς. Ο χρόνος φύλαξης ορίζεται σε έξι (6) μήνες από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης τους αντικειμένου.

  18. Ταχυδρομικά αντικείμενα που δεν υπάγονται στην παραπάνω περίπτωση τα οποία δεν είναι δυνατό να επιδοθούν στον παραλήπτη ή να επιστραφούν στον αποστολέα, θα θεωρούνται οριστικά ανεπίδοτα και θα ακολουθείται η διαδικασία δωρεάς σε κοινωφελή ή άλλα Ιδρύματα ή καταστροφής των αντικειμένων αυτών, κατόπιν συντάξεως σχετικού πρακτικού καταστροφής και σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζει η Επιχείρηση, μετά από πάροδο τουλάχιστον έξι (6) μηνών. Από την παραπάνω διαδικασία εξαιρούνται τα αντικείμενα τα οποία έχουν παρακρατηθεί επίσημα ή έχει δηλωθεί από τον αποστολέα ότι έχουν αξία μείζονα των 100,00 ευρώ, οπότε αποδίδονται στην Ε.Ε.Τ.Τ..

  19. Η Επιχείρηση έχει την δυνατότητα να λαμβάνει την υπογραφή παραλαβής με ηλεκτρονικά μέσα. Ο χρήστης αποδέχεται ως υπογραφή του παραλήπτη, την ηλεκτρονική υπογραφή που λαμβάνεται κατά την εκτέλεση της εντολής του.

  20. Περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν ισχύουν οι υποχρεώσεις της Επιχείρησης ως προς την εκτέλεση της εντολής του πελάτη.

α. Ανωτέρα βία, όπως ιδίως έκτακτα γεγονότα, που δεν οφείλονται σε πράξεις ή παραλείψεις της επιχείρησης ή των συνεργατών ή προστεθέντων της, των οποίων οι συνέπειες καθιστούν αδύνατη ή εξαιρετικά δυσχερή τη λειτουργία της επιχείρησης. Σε αυτήν τηνπερίπτωση, η Επιχείρηση θα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη συμμόρφωσή της με τους όρους του παρόντος.

β. Αποδεδειγμένες εγκληματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις ή τα μεταφορικά μέσα, που έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια, βλάβη ή καταστροφή αντικειμένων στο πλαίσιο της ως άνω παραγράφου.

γ. Μη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων, από την πλευρά των χρηστών.

δ. Ενέργειες ή πράξεις που είναι αντίθετες με τους νόμους του Κράτους.

ε. Μη υλοποίηση της υποχρέωσης της επιχείρησης, κατόπιν επιθυμίας του πελάτη.

στ. Αποδεδειγμένα ανυπόστατου αιτήματος.

ζ. Αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του πελάτη.

21. Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων αποστολέα και παραλήπτη, υπεύθυνος για τη αλήθεια και την ορθότητά τους, είναι ο εντολέας (αποστολέας ή παραλήπτης). Αμφότεροι συναινούν στην χρήση των στοιχείων αυτών από την Επιχείρηση στα πλαίσια της εκτέλεσης της εντολής και σύμφωνα με την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων που ακολουθεί.

bottom of page